#3

Nu har jag upplevt min tredje dag har i Greenwich! Kan borja att beratta lite om igarkvall... Vi satt alla ner tillsammans (forutom den aldsta dottern!) och at god middag, sen for jag & I ut till Port Chester och sag en bio. Time traveller's wife blev det, verkligen sevard! Biograferna har ar betydligt storre an i Hingham omradet, sa det tycks om! Efter bion vart (fran I's norrlandska) det hem till en av hennes vanner lite snabbt, hon hade pool/bbg "party". Vi var nog bara dar i typ 15 min, men trevligt att traffa pa henne, verkar vara en harlig brasilianare. Sen blev det bara hem & jag gick upp pa rummet for att snart somna. Skont att man somnar direkt nar man bestammer sig for det. Ar det jetlagen eller pga min mysiga sang?! 
Idag vaknade jag upp vid 9 tiden, lite lagom si sa dar, om jag far saga det sjalv! Gick da ner & traffade pa Ona & Opa (tror jag de sager). Det ar mammans foraldrar, ena fran Indien, den andra fran Holland. Sen for jag & I till ett mall, dar hittades som vanligt Forever21 & shopping blev det! Hittade skinnvast med nitar, Rolling Stone's kort t shirt, silvriga stora armband m.m. Super! Har dock bestamt mig for att inte shoppa sa mycket nu detta aret, spendera mina pengar pa att resa osv istallet. Kan nog vara klokt!
Darifran akte vi hem om, traffade den aldsta dottern, gullig hon med! Sen kom min counselor med ett paket och vi fick pratat litegrann. Och idag var forsta gangen jag fick pratat med min vardmamma mer an nagra fa ord, sa det var trevligt. Gav de aven de sma presenter som jag hade med mig. Ett kubbspel & marabouchoklad. Uppskattat, verkade det som! 
Sen begav jag & I oss till Port Chester igen, och at pa Buffalo Wings nagonting, haha, kommer inte riktigt ihag vad det hette! Men, gott var det iaf! Sen lite mer shopping for att nu sitta har igen. Ingen dag att klaga pa, har haft det trevligtrevligt :) Har fatt kora ocksa! Vilket gick braigt. Sa, nu ar det gjort med! Nu ska bara en GPS hittas och sen kan jag ta mig ut pa vagarna, haha. Allt ser likadant ut haromkring, nu iborjan!

Imorgon vet jag inte alls vad som hander. Aterstar att se!

Tessi, jag saknar dig! 
Haha, jag ler varenda gang jag skriver det! Men sant ar det ;)

Och faktiskt, jag saknar er andra med! 


S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0