Bilder?

Jag har varit extremt dalig pa en sak! Att ta bilder. Det ar ingenting jag brukar vara dalig pa, sa egentligen vet jag inte varfor jag bara tagit (tror jag..) 5 bilder! Haha. Och inga har i Greenwich, eller jo! en igarkvall! Och sen har jag inte min egen dator som fungerar for att lagga in/upp bilder, sa det har ocksa med saken att gora. Omedvetet eller medvetet!?
I vilket fall sa far jag bli battre pa det! Dock kanns det som att detta ar en ny version av Hingham, sa inte otrolig skillnad! Annu fler mansions och mysiga vagar! Alskar verkligen att kora/aka runt och bara kolla pa alla hus! Otroligt fina hus finns har. Mamma & Peter, vad sags om att flyga over for en visning? ;)

Ikvall har varit valdigt lugnt. Foraldrarna har tog hem sallad till oss, fran Cosi. Massa nya grejer jag aldrig haft i sallad forut; - - Tranbar (njae...)
- Vindruvor
- Gorgonzola ost (usch&fy!)
- Apple

Men, god vart den allt! :) 

Sen har jag mest slappat framfor tvn. 90210! Aldrig sett den serien forut, alldeles okej for min del! Inget jag kanske skulle fa for mig att folja, men for en tisdagskvall sisadar! Forresten saknar jag nya serier, sasom SATC boxen jag i princip kollat klart pa. Galet! Och hela OC serien denna sommaren. Jag som inte kollar pa TV! Haha. Dock innefattar atminstone SATC lata dagar hos Tessi, sa jag klagar inte! :) Nu borjar jag bara tanka pa massa saker darhemma... Redan!? Inte bra! Men, det har ar ett ar, och jag kommer ju antagligen hem och halsar pa... Sa, varfor inte!? Tror sakert att detta kan bli bra! 
Fick mejl fran 5 st au pairer har i Greenwich idag. Svenskar & Brasilianare! Ska nog traffa nagra av de nu i veckan, eller nasta. Alltid kul med nya manniskor :) Och sen, Meg & Lisa fran Hingham, som gar pa college (2 olika) ca 30 min harifran. College!! Jag vill ga pa college ju.. Haha! En dag, kanske.

Nu ska jag stada upp mitt rum lite, tankte jag. Sen forsoka sova. Ska upp imorgonbitti och fara till gymmet!
Godnatt.


S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0