Driving, driving & driving.

Hallaja! :)

Idag har jag kort, kort & kort. Ensam! Kom val lite fel lite da & da, eller mest for att jag ville utforska vad som fanns langre bort pa vagarna, vilket hela tiden visade sig vara - ingenting! Naja, fick i alla fall sett en hel del av Greenwich idag! Ar dock lite "radd" for att jag kort lite for mycket, en fjardedels tank. Far betala nasta tank! 
Imorse tranade jag for forsta gangen har. Inte som Friskis, direkt. Men, det ar ett gym. Och det har pool! Om det nu kommer att anvandas.. Ska forsoka folja med I till hennes gym, och se hur det ar dar. Var inte helt fortjust i YMCA. Men det gar, om inget annat! De har pass & sa, sa kan nog bli bra anda. Blev bara en kort traning idag, och sen blev det iskaffe pa Starbucks och lite bilkorning. Sen mest hem om for att duscha & ata, sen akte jag ivag igen. Har inte utrattat allfor mycket nodvandigt, men kanns bra att ha varit ivag & kort. Av misstag hamnade jag pa motorvagen en gang, men kom ratt, skont var val det!

Nu har jag kommit hem, skulle hjalpa I med att stada tjejernas garderob, men finns inte sa mycket for mig att gora an... Sa, far hjalpa till sen! :)



S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0