I Amerikaland!

Goddagens!

Nu har jag antligen (eller naja, for ett dygn sedan!) kommit till familjen. Var forst pa Orientation i 3 dagar, vilka var bland de langsta dagarna jag varit med om. Traffade dock en del trevliga manniskor, vilket aldrig ar fel! Men, langa var allt dagarna. Kan beratta mer om det nar jag fatt min egen dator till att fungera. Sitter vid datorn utanfor mitt rum just nu.
Igar blev jag hamtad pa hotellet av Isabelle (den forra au pairen) tillsammans med de tva yngsta tjejerna. Supergulliga! Verkar ha slappt all nervositet redan. Verkligen supersota! Och trott som jag var somnade jag nar vi kom hem, efter det forsta "Cluster meeting"! Hann dock packa upp det mesta, men sedan sov jag gott. 
Idag har jag blivit introducerad till vad komma skall... Lamnade forst av 9aringen pa sailing camp, och sen bar det av till parken, dar stackars minstingen blev sa yr att hon spydde! Stackare. Men, sedan akte vi hem och var hemma en stund. Hann ringa mamma  & Peter, vilket inte var helt fel. Sen sa bar det av till Bailiwick, dar mellersta tjejen spelar tennis. Dar ar en pool ocksa, sa dar spenderade vi eftermiddagen i detta dodandes varma vadret. Man kan inte ga utanfor dorren utan att vara i stort behov utav en dusch. Usch! Man ska inte klaga, jag vet. Men herre min skapare, haha!
Ska forsoka fa mitt internet att fungera i helgen, annars blir det forsta jag ska gora att kopa en ny dator, dar internet fungerar lite battre pa. Min dator var den ENDA som inte fungerade pa Orientation. Frustrerande! 
Ska ga & vara lite social nu, hade jag tankt! 

(Tessi, jag saknar ihjal mig efter dig ;) Tanker inte glomma vad jag ska avsluta inlaggen med, haha!


S

Kommentarer
Postat av: Evelina Crona

åh vännen, skönt att läsa från dig. kommer hålla koll på dig :) (L)

2009-08-22 @ 03:22:05
Postat av: Theres

kul att jag fått ta över dina svett svallningar här i sverige, heeeeeelt sanslöst

2009-09-04 @ 17:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0