Imorgon, 17 augusti 2008!

Nu så! Nu gäller det. Min sista natt i min egna säng. Sista allting!
Jag är glad att jag fått spendera mina sista dagar tillsammans med de som betyder något utöver det vanliga. Har verkligen haft en underbar vecka som fått mig att inte vara redo att lämna landet. För just nu känner jag mig inte övertygad för det här. Men, det kommer!
Jag är nästan färdigpackad. Är inte bra med det dära, så tar allt i sista stund! Men, har man bättre saker för sig, så har man :) Jag hoppas bara på att jag inte glömt något viktigt nu, för då känns det nog i efterhand att jag inte spenderat särskilt lång tid på packningen!

Imorgonbitti väntar frukost med Evelina, Monika & min kära mamma, sen så bär det av!
USA, , Connecticut, Greenwich för ett år. Galet!


S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0