Party people?

Just nu saknar jag att festa. Sitter har & tanker vad jag kunde gjort just nu... Naja! Nu ar jag har, lite annorlunda for en lordag (eller 50!), men man ska inte klaga. 
Idag har jag yrt omkring litegrann. Korde en runda imorse, kom helt fel, haha. Sen akte jag till gymmet. Testade en vag som jag akt pa innan, men fortsatte ratt langt pa den, och hamnade dar vi var pa Orientation. Lite kul :) Dar var jag pa Target & inhandlade lite kul!
Nu tvattar jag lite & ska snart traffa ett antal andra au pairer. Bio & kanske ut och ata. Far se vad det blir av denna lordagskvall :) 
Missade dock mamma idag, med att Skypea (kan man kalla det sa?!). Lite trist, men far forsoka imorgon! Fick nyss reda pa att jag tydligen ringer superbilligt till hemtelefoner i Sverige. Som ett lokalsamtal har ;) Det ar great!

Nu ska jag fortsatta mala mina naglar, haha.
Hoppas ni har det galet skoj for mig ikvall/inatt. Jag ar avundsjuk!


S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0