Pissvader

Kom hem for en stund sen. Var & sag Halloween II efter en god tacosmiddag hos Madeleine! Nu har jag traffat tva svenskar till, varav en skaning! Aldrig fel ;) Kanns skont att ha traffat lite fler nu. 
Nu nar jag skulle kora hem fran bion var det OSREGN ute. Fick lite smatt panik, vagar var avstangda och sa vidare, men hem kom jag! Imorgon skulle vi till ett tivoli, fast storre, men far se hur det blir med det. Vet inte om jag ar speciellt sugen pa det i sant har vader!
Nu nar jag kom hem blev jag sa galet sugen pa glass, sa at mig ett par smaskalar av Cookies & Cream yoghurtglassen jag har i frysen. MUMS! Maste dock sluta ata massa glass & strunt mitt i natten. Haha! 
Vill egentligen sova, men ar inte trott.. Sa, sitter har for att forsoka bli lite trottare.
Funderar pa att kopa ett kontantkort imorgon, och stoppa i min mobil. Vill ha lite svensk kontakt, kanner att jag behover det.

(WHY did this happen just before I left, I think I am going crazy!)

Godnatt for mig.


S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0