Sista veckan!

Nu så har jag inte mycket tid kvar, en vecka rättare sagt! Och mycket ska hinnas med. Eller njae, eftersom det är mest roligheter, så är jag inte den som klagar! Träffa alla godingar så mycket det går, jobba lite & äta det som inte finns att äta däröver, haha. Packa?! Jaa, det ska ju försöka göras det med! Men, mycket ska inte ner i resväskorna. Tänkte satsa på mina ytterskläder främst! Hellre köper jag en hel del nya kläder, än lägger pengar & energi på nya vinterkläder etc, då jag faktiskt hittat min drömjacka redan! Usch, vintern. Sommaren ska ju först ta slut (börja?!) och hösten ska man ta sig förbi.
7 dagar! Lite ångest...

...men, godnatt!

S

Kommentarer
Postat av: Rebecca♥

Nicebajs snäckan <3 Sla bli kul! Självklart kan jag hjälpa dig, men är inte sååå bra. men ska göra mitt bästa <3

2009-08-10 @ 22:29:19
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0