The Embassy of the United States of America

I dagens läge känns det som att jag hade kunnat starta något drastiskt, allt för att försöka få bort systemet att man måste upp till Ambassaden i Sthlm för att få sitt visum för att kunna åka över och korttidsbo i USA...
...detta innebär för mig; avgång med buss onsdagkväll 22.10, framme i Sthlm torsdagmorgon 06.20 (notera - 8 timmars bussresa!!), ta bussen upp till Ambassaderna, stå i kö i en timme, och komma in som nummer 4. Tiden på ambassaden var ca 10 min, och sen strosa runt i Sthlm, i väntan på att kunna åka hem igen med bussen som tar 8 timmar. För att ta det hela snäppet längre - jag var helt ensam! Jag helt ensam!? Det fungerar inte så utmärkt, egentligen. Haha, blir efter någon timme en aningen trött på mig själv. Och inte hjälper det att jag spenderade ett helt dygn ensam. Nåja. Nu är jag hemma! Och visumet kommer med ett brev på Posten!
Igårkväll postade jag även brevet till mitt internationella körkort, så det bör väl komma i början av nästa vecka! Nu är alla förberedelser klara, förutom att köpa presenter, men det tänkte jag lösa imorgon =)
Förresten, fick mina flygtider idag med! Perfekta tider. Flyger från Köpenhamn 14.30 den 17/8 och mellanlandar på Island och är sedan framme i NY kl 19! Där har vi något jag inte kan klaga över!

10 dagar! 10 dagar! 10 dagar! Imorgon (eller, om 30 min!) är det 10 dagar kvar tills jag åker! Och massor ska hinnas med. För mycket?! Åh, har börjat få ångest. Inte bra. Men iväg ska jag!

Lite sömn hade inte skadat! =)


S

Kommentarer
Postat av: Rebecca♥

Jag kommer sakna dig SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ mycket att det inte ens går att beskriva!

2009-08-10 @ 22:37:02
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0