Transamerica

Godkvall (morgon for er, haha!)

Jag har nyss sett klart pa Transamerica, den filmen med hon fran Desperate Housewives. Helt okej, lite predictible faktiskt. Och avnjutit goooooda Kettle corn popcorn, som ingen hemma tycker om, haha! Sota & salta pa samma gang, mums. Sen har jag kommit tillbaka lite till kexen jag brukade ata har - supergoda! Sa de har ocksa intagits ikvall :)
Vill ga och sova nu, men ar inte alls trott. Tankte forsoka vakna i tid imorgon, och bege mig aterigen till gymmet. Kanns bra att ha borjat trana igen! 
Vardforaldrarna ar ivag nu fram till fredag, sa just nu ar jag helt ensam har hemma. Det lag en lon till i mitt rum idag nar vi kom hem efter vi shoppat. Skumt! Fick ju lon for tva dagar sen. Naja! Far se vad tanken var med de pengarna. 

Utforskade lite nytt ikvall... Korde langre pa en vag an vad jag tidigare gjort, och da hittade jag lite godstallen pavagen. Och sen hittade jag sushi pa Stop n Shop. Alltid bra att veta! Mums! Har varit sugen pa sushi nu ett tag, men inte blivit av att jag atit det. Imorgon kanske!

Jag ska forhoppningsvis till New York City i helgen! :) Shoppashoppashoppa. Galet underbart! Dock kanner jag att det kan nog vara svart att hushalla med pengarna har. Jag gor ju av med pengar hela tiden! Fast jag har bestamt mig for att inte shoppa mer klader tills jag kommit tillbaka till min ordinare storlek, haha! Man far ju ha sina mal!

Nej, nu ska jag forsoka ta mig ner i sangen och somna.... Eller nagonting!
Kan inte nagon darhemma skicka ett handskrivet brev till mig? Typ mejla om adressen, eller nagot?


S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0