v. 1

Nu har jag varit hos familjen i en vecka! Kanns bra, men har ju inte riktigt borjat allting pa "allvar" an. 
Idag for vi till stranden efter jag varit ivag pa gymmet. Stranden vi skulle till var en bit harifran, vilket visade sig vara i Fairfield. Det ar staden dar Lisa, Meg m.m gar pa college! Superbra, for nu hittar jag dit med :)
Kandes skont att ligga pa stranden hela dagen, har fatt lite farg! Idag var det underbart vader, ca 20-25 grader, och inte den dar jobbiga varmen det varit tidigare. Sa vi stannade dar i ett antal timmar, sen for vi tillbaka. Jag hade lite planer med en annan svensk au pair ikvall, om att ga ut och kaka. Nar jag kom hem hade jag fortfarande inte fatt mejl tillbaka fran henne, sa ringde. Och visst, det blev en god middag ikvall med! Kanns skont att ha traffat nagon annan ocksa. Far nog sluta ata ute sa mycket bara, blir ju latt sa. Sen efterat fick jag enormt sug efter glass.. Och ja, jag kopte hem min forsta glass (!!!!) sen jag kom hit. Visst, jag har atit TCBY, men det ar inte samma sak. Nu ska jag ner och ata min forsta amerikanska glass sen jag kom! MUMS!

Imorgon vantar NYC! Lite shopping ska det allt bli. Lite? Njaee. Det far vi allt se ;)


Nu vantar glass & TV!


S

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hello gumman...jag missade dig idag :(! Vi kanske kan prova Skype imorgon...måste bara få höra din röst o prata med dig! Jag älskar dig <3

2009-08-29 @ 21:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0