American Society and Body Images.

Naja! Nu har jag skrivit klart min Pre Assignment till min kurs jag ska lasa i helgen. Usch, att jag ska tillbaka till skolan. Haha. Far goras! Tur att det bara ar en helg, iallafall. 9-17, tva dagar i rad.
Kanner mig lite halvt tom. Kollade nyss bilder pa Facebook med alla tjejerna darhemma fran Klagerup. Saknar er, saknar oss nar jag ser pa dessa bilder. Valdigt mycket. Det lyckas alltid bli sadana kvallar nar jag flytt landet. Onskar mig en sadan nar jag kommer hem i jul.
Rebecca ar har nu! Kom i lordags. Kanns sa konstigt att ha nagon hemifran har, men kanns underbart att fa traffat henne igen! Jag hoppas hon kommer trivas, precis som jag gor. Jag alskar ju detta land.
Men gud, jag tror det ar pga trotthet som jag inte kanner for att beratta nagonting. Okej, ska inte pasta att speciellt mycket har hant pa sistone, men det finns ju alltid nagot. Aterkommer med det, haha.
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0