For what it's worth.

Idag har varit en san dar bra dag, men dar dock allt inte kanns okej anda... Kanner mig lite smatt vack, ibland!
Naja, har gjort massa grejer idag, iallafall. Orkar inte ta allt i detalj, da jag hade behovt lite somn, men.. Borjade med boxning, sen gymmet lite, hem & pratade med mamma & Peter (antligen!), akte med tjejerna till min hostmoms office, och tog spruta mot svininfluensan. Jaa, aven jag! Sa, nu ska jag val vara sa langt borta fran det, som jag kan, haha. Lite ont i min arm har jag allt, eller ja - i bada armarna, eftersom jag fick spruta mot vanlig influensa ocksa! Sen blev det sushi & shopping med Emma & Rebecka! Ska inte shoppa, men hittade sammetsleggings & en riktigt nice spetstroja som jag inte kunde saga nej till. Och en Carvelglass pa det! MUMS! Haha, vi tjejer kan verkligen fa till det pa det roliga ibland, fick oss nagra skratt for mycket idag! Men, det ar inte fel det, inte! :)
Nu ska jag sova, ska upp pa en Yale University tour imorgon, foljt av en football match, och ska traffa en ny tjej pa morgonen ocksa, eller nej - tva stycken! Ska bli skojsigt.
S

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ojdå, du berättade inte att du fått en spruta mot vanlig influensa! Jag trodde inte att det var bra att "blanda" olika vaccin :S!? O vad är Carvelglass?

Puss o kram <3

2009-11-14 @ 14:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0