I'm sorry, I'm in America!

Forlat Peter! Inte meningen! Men, du vet val att Fars- & morsdag inte ar de samma har i USA!? Fick veta det igar, SORRY! Men, grattis i efterskott :)
Okej, sa idag ar det onsdag. Veckan har gatt snabbt, an sa lange... Lite "hojdpunkter";
- Mandagen var tvartemot en hojdpunkt - Britta akte hem! INTE nice.
- Mycket traning har det blivit!
- Fick en fin kommentar pa gymmet igar, av en 70arig gubbe: "Oh, can't you just give me a smile?", vilket jag gjorde... "look! I told you she was gorgeous". Sadana kommentarer kan gora min dag, nagot som aldrig hander i Sverige, utan har, da folk ar sa oppna!
- Fick en annan kommentar da jag kom ut i omkladningsrummet: "I loooove your underwear, where did you buy them?" Hm... sa, en dam kollar in mina underklader? Kandes mindre bra. HAHA!
Idag ar tjejerna lediga, vilket gjorde att jag kunde sova ca 1 timme langre. Mums. Sen var det Lilly's playdate som hon sett framemot i en heeel vecka! Vi korde forst och lamnade av de andra tva hos vanner, for att sedan aka till hennes kompis hus. Galet stort! Mamman ar en foredetta programledare for morgonprogram pa tvn, vilket innebar pengar i detta land. Och det marktes! Jag skulle egentligen stanna dar, men blev dock inte sa, da jag kande mig vaaaldigt awkward, sittandes och kollade tv i deras hus?! Inte far jag glomma att saga deras enorma & fina hus. Jag vill ocksa ha ett sadant hus. Kanske nar jag blir stor?
Onskar att jag kunde lagga upp bilder, kanns sa tomt har. Och ingen vet ju hur nagonting ser ut harover. Ni far komma hit istallet, vetja ;)
Jag saknar er darhemma! Bara ca 1,5 manad kvar nu! Yaaaay!
S

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag kommer snart :DD ska ladda min kamera på max :P ahhah :D saknar dig

2009-11-11 @ 20:50:11
URL: http://beccaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0