Lordag igen!

Sitter har efter ett traningspass efter en lang dag. Gick val inte sa varst bra, och bestamde mig att lamna efter 40min, och aka hem & kaka bagel! Gott. Kanske ska fortsatta njuta lite ikvall med en Carvel glass?! Usch, att detta ska vara en lordag, hihi. Naval, jag ska iallafall hem till Emma och traffa henne och Ellinor & Rebecca! Inte helt fel det, inte.
Idag har jag suttit inomhus hela dagen, och det har varit fint ute. Inte jatteskoj, men pluggar & kursen maste goras. Kom dit imorse vid 9, och skulle vara dar till 17, men fick sluta vid 16 istallet. Dit imorgon med! Kursen ar helt okej, mest enkelt prat, hon lar mig saker jag redan kan osv. Sa det ar lugnt & skont dar atminstone!
Nu nar jag kom hem drabbades jag snabbt av ensamhet. Gillar inte att den kanslan kommer till & fran hela tiden, men det far jag ju leva med. Starkast ensam anda, right!?
Idag ar det 33(!!) dagar tills jag ar i Sverigeland! Can't wait. Dock vet jag redan nu att jag kommer sakna allt har medan jag ar hemma, samtidigt som det ar tvartom. Confusing att ha tva hem...
Nu ska jag ta mig en dusch, och sen dra mig mot Emma om en timmes tid!
Hoppas ni svanger med hofterna for mig med darhemma. Love you!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0