November kom snabbare an man trott!

Hej dar!
Nu ar det november. Helt otroligt! Nu har jag bara ca 10 manader kvar! Hm... Nej, men allt gar sa bra sa har! Har tjejerna hela dagarna nu, idag & imorgon. Ratt kul, forutom att idag var vi bara hemma i huset HELA DAGEN! Imorgon vantar tennislektion for de tva aldsta, iallafall. Och jag behover aka till biblioteket!
I helgen var jag som sagt i New York & festade! Var nog den varsta utgangen jag varit med om, faktiskt. Stod och tankte att fan alltsa, jag vill nog hem harifran! Blev lamnad pa klubben vi var pa, utan pengar, mobil & nycklar, alltsa helt utan nagonting.. Och vantade. Och vantade. Och vantade. Som tur var sa kan jag ju mitt eget nummer utantill, sa jag lanade en mans mobil, och ringde, men fick inte tag pa tjejerna. Sen blev jag fragad ifall jag ville hanga med pa drog efterfest. Nej tack! Men som svar sa han da "you don't have to take drugs, you can just drink a lot of alcohol" - nej, jag klarar mig nog sa bra sa! Usch! Ackliga manniskor. Snallt jag fick lana telefonen, atminstone haha. Nar klubben borjade narma sig stangning, vid halv fyra, sa drog jag med mig Emma, som sa glatt firade sin fodelsedag (sorry att jag inte var pa good mood at all!!!) och tog oss utat. Utan nagonting, sa aterstod bara vara kroppar - alltsa gangvag till lagenheten! Vi var pa heeeelt andra sidan av stan, sa det hade nog tagit oss ett antal timmar! Det kom dock tva snubbar (haha, dock i ca 20-25ars aldern!) och erbjod skjuts. Jag tankte bara att "antingen lever vi efter detta, eller inte... det aterstar att se" ...for radd var jag! Men de visade sig vara hur schyssta som helst, och visst blev det en kul vag hem! Men ack, jag var radd! Sen kom vi tillbaka en halvtimme senare, och da brast det for mig innan jag somnade. Usch! Aldrig igen. Eller jo. Jag vet ju att jag kommer ga ut har med, men det blir nog lamnat till nagon helg var eller varannan manad, kanns det som. Inget kul i sadana situationer!
Gardagen var iallafall trevlig, Emmas fodelsedag! Vi gick i Central Park, onskar att min kamera hade batteri, for det var sa fint dar! Forresten, min kameras batteri gar inte att ladda! Blir galen. Ge mig fungerande saker, tack! I'm going crazy! Forst, ingen data att lagga upp bilderna pa, och nu - inget batteri! Teknikens under!
Vi at pa Hard Rock Cafe sen pa kvallen, som Emmas fodelsedagspresent, typ. Gott gott!
Nu ska jag ata annu en bagel tankte jag. Sen se massa Desperate Housewives tills jag somnar.
Godnatt,
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0