Something else than miss popular, that's for sure.

Hur reagerar ni nar nagon sager att de hatar en? Jag har svart for det, tar at mig. Och ja - aven fran en 9aring! Jag tycker inte det ar okej, aven om hon inte menar det, att skrika att hon hatar sin syster & att hon hatar mig. Visst gav jag henne attityd, men sjalvklart efter det att hon gett oss andra attityd i 30 min. Ah, jag kan bli galen. Minst sagt. Ar rod i huvudet sa irriterad jag ar. Inte pa sjalva principsaken att hon kallade mig det, utan att hon skriver en hatlista, inkluderat de personerna hon hatar, mig & A. Sen kommer hon fram till mig och berattar for mig att jo, jag angrar att jag tagit det har jobbet, att jag angrar att jag tar hand om henne. VA?! Ja, jag tanker inte fjaska, utan nej - "if you say so...". Jag koper att hon "bara" ar 9 ar, men jag kanner henne - hon vet vad hon snackar om. Hon ar smart & klok! Aaaaaaaaaaah, vilken frustration. Jag blir insane har. Ska kanske ta mig ut en runda, innan Rebecca kommer hit, kanns som jag behover luft. Sval luft.
Forresten, pratade med underbara Monika idag - forsta gangen sen jag kom hit! Folks, jag kan ringa hemnummer harifran, sa det kommer jag fortsatta med, var sa underbart att hora din rost, Monika! :)
S

Kommentarer
Postat av: Monika

Underbart att höra din röst med älskade vän! :) men usch låter jobbíg de där med 9åringen! Ta hand om dig, så hörs vi snart igen! :) LOVE!

2009-11-20 @ 16:52:59
Postat av: Mamma

Ojoj...jag trodde att flickorna var små "änglar" :S!?

Puss & kram <3

2009-11-27 @ 12:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0