Bio & utan Dunkin!

Godmorgon! Iallafall for mig :)
Jag vaknade for en liten stund sen, efter att ha somnat vid halv tre tiden. Later inte speciellt sent om man vore i Sverige, men har nar allting tar slut senast 12, sa kan det val raknas som sent. Naja, jag vaknade iallafall vid halv 11 och tankte att jag gor mig iordning, och aker ivag till Dunkin Donuts for att kopa en kaffe. Men jag kommer utanfor dorren - bilen ar borta! Jag far ju hoppas pa att det ar Bjorn som ar och fixar dacken! Ingen kaffe, och jag far sitta & vanta tills familjen kommer hem, sa att jag kan folja med till Harvest Festival. Vad jag har forstatt, sa ar det en dag for barnen har i Glenville, Greenwich! Kakforsaljning ska vi sta for, sen finns det lekar osv. Forsta lordagen jag jobbar, men ska bli ratt skoj, faktiskt! Det gor mig ingenting, for hade jag inte jobbat, sa hade jag val inte gjort nagot speciellt super nu under dagen iallafall.
Efterat ska jag & Emma till gymmet, och sen efter det aka och ata sushi! Mums! Sen glass och efter det vet jag inte riktigt. Kanner pa mig att det blir som vanligt - en film! Men vi kan ju alltid forsoka andra pa det, haha.
Igar kvall sag vi ju som sagt The Stepfather. Bra skrackis det dara! Den far ni allt ta och se nar den val kommer ut i Sverige, om den inte ar ute redan?!
Nu ska jag bara lasa lite bloggar, eller lasa Gossip Girl innan de kommer och hamtar mig. Jag har bestallt Gossip Girl sasong 1 & 2 och Desperate Housewives sasong 3 & 4 som jag vantar pa! Ska bli sa nice efter allt strul!
S

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du berättade inte om det var Björn som var iväg och fixade däcken ;)... Kom bilen till rätta?

2009-10-24 @ 15:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0