HINGHAM!

AH! Imorgon ska jag "hem" till Hingham, I'm soo excited! Traffa alla & bara umgas i ett par dagar. Underbart! Dock sa fick jag vanta till idag med att boka tagbiljett (hem hit till Greenwich, igen!), och da hade priset okat med $23, sa nu blev det $78, vilket ar ca 550kr. Kunde varit varre! Ah, jag ar bara sa otroligt lycklig idag, kanner jag!
Jag har aven bestamt med Bjorn (pappan i familjen) att jag kan komma hem 22 eller 23 dec. Om det bara skulle berott pa mig skulle jag absolut komma den 22e, men det verkar inte finnas nagot bra (eller ens, nagot!) flyg den 22e pa kvallen, sa blir nog direktflyg den 23e istallet. Inte mig emot, inte! Och bra & billigt var det ocksa. Flyger isafall med SAS. Me like!
Idag ar det alldeles underbart vader ute, och jag borjade dagen med att vakna ca 15min tidigare an vanligt for att kora Annika till skolan vid 7, sen vacka de andra tva, ata & kora dem till skolan. Idag tog jag min forsta loptur har i Greenwich. Iforrgar "hittade" jag & Britta en galenskapligt fin park ca 15min fran mitt hus, och dit tog jag mig idag for en 30min loptur, underbart! Brukar dock springa desto langre, men sprang ett varv lite huller om buller, och sen far jag ju verkligen erkanna att jag inte ar i samma form som man vart ;) Haha! Men, det ska det andras pa! Tankte att jag ska forsoka utforska olika omraden har i omradet, genom att kora till en gata/park etc, stalla bilen & sen ta mig en loptur runt det omradet, och da valja nya omraden varje gang.
Idag har jag verkligen kant vilken tur jag har haft! Har kommit till en jattebra familj, med underbara barn, och jag har det jag kan tanka mig har, minus ett par manniskor fran Sverige som jag saknar ihjal mig efter! Men, jag ska verkligen inte klaga. Bara uppskatta allt har! Och det ar sa mycket bra saker som hander nu;
- Hingham i helgen
- Traffa Kaelyn nasta vecka (en van fran Hingham som inte kommer vara hemma nu i helgen!)
- New York nasta helg
- Skaffa korkort har snart (maste bara ga en trakig 8 timmars kurs forst)
- Rebecca kommer hit!! Tar over efter Britta! DOCK maste jag saga att det inte ar speciellt kul att Britta aker hem, men hon kommer tillbaka till sommaren!
- Plugga en kurs med Linn!
- Aker till Hingham igen over Thanksgiving!
- Aker hem vid jul, kunde inte varit battre!
- Forhoppningsvis Disney World (Florida) med Emma i februari!
- Sen far vi hoppas att varen har massa annat skoj att vanta :)
Ja, man ska inte klaga! Jag ska aven forsoka lagga in lite bilder efter helgen. Har som sagt inte internet pa min labtop, sa det ar darfor det ar lite bildlost har! Men, jag ska forsoka battra mig pa det!
Annars har inte sa mycket spannande hant pa sistone! Umgas mest, som vanligt. Ikvall vantar kanske bio, inte saker dock. Ligger inte sa bra till det pa pengafronten (dock sparar jag ju en hel del!), sa ska se om vi kanske inte bara kan kolla nagon film. Jag & Emma ska anda till gymmet efter vi bada slutat, och bion borjar inte forran ca 21.30, sa blir ratt sent da. Men jag far se vad som sker!
Imorgon kommer staderskan hit, och hon ar har mellan ca 8.45-14.00, sa da ska jag helst halla mig utanfor huset. Jag har tur imorgon, for Emma ar ledig da med, annars hade det blivit galet mycket tid att spendera sjalv! Sen efter jag hamtat tjejerna vid ca 15, sa ska vi bara hemat, och sa ska Sareeta skjutsa mig till taget har i Greenwich. Jag ska ta mig till Meg i Fairfield, for hon ska kora upp imorgon till Hingham! Ah, I can't wait!
Skriver mer efter helgen!
Saknar er darhemma, inte manga som hor av sig! Battring ;)
S

Kommentarer
Postat av: **s*I

ja du sarah kära vän, du har fullt upp ser jag! köttet saknar dig på coop! ( du vet vad jag menar) men tänkte bara höra om du kanske må ha tid med mig när du är i sweden? //tessi ( om du inte fatta) HAHA MUMS ps. jag ska dricka vin ikväll ds

2009-10-10 @ 17:25:15
Postat av: Mamma

Du bara måste berätta om hur helgen varit...väntar med spänning ;)! Själv har jag tappat rösten pga förkylningen så tur i oturen att vi inte hunnit prata i telefon ;)!

Saknar dig gumman <3

2009-10-11 @ 18:11:51
Postat av: Evelina Crona

Hej vännen!!



kul att läsa dina inlägg, när du väl skriver :P du är väldigt saknad i lilla klågerup men det viste du väll :) skit kul att du kommer hem över jul? hur länge stannar du? jag bokar dig ganska mkt i början för sen den 27 dec åker jag så vill spendera så mkt tid som möjligt med dig..

ha det super vännen!!

puss älskar dig och saknar dig till tusen

2009-10-11 @ 20:30:37
Postat av: Sofie

Hej Snäckan! Jag kan ju börja med att säga att jag saknar dig sjukt mycket :( ! Sen hoppas jag verkligen att vi kan ses när du kommer hem. Bäst du inte bokar in någon annan än mig och tessi ;). Vad kul att se att du trivs och mår bra. Som sagt SAKNAR DIG jätte mycket !!!!!

PUSS HJÄRTAT<3<3

2009-10-12 @ 21:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0