I'm coming home!

Yes, nu ar det bokat & bekraftat! Jag kommer hem pa julaftons morgon! Ska bli sa mysigt. Mums.
Dock var det en hel del strul med det. Istallet for att enkelt bara boka min biljett med mitt svenska kreditkort, sa fick jag aka till banken, ta ut $800, vilket tanten i luckan verkade tycka var rent for mycket for en tonarstjej, och sen satta in pa mitt Bank of America kort, men pga att Fye bestallningen blev lite fel, sa rakade jag bestalla dubbelt, vilket har klyddat till rent for mycket pa mitt konto har i Amerikaland. Men, efter manga om & men, sa har jag min e-ticket! LOVELY!
Efter jag kom hem tankte jag ga & lagga mig och sova lite igen, vilket har blivit min nya grej. Men nej, jag tror jag ar for excited for att sova, haha. Bara 2 manader & 9 dagar tills jag kommer hem till mitt kara Klagerup. Och inte nog med det, jag aker direkt flyg! Mums igen.
Forresten, jag skulle lagga in bilder, tankte jag. Men finns ingen kortlasare pa datorn jag anvander och jag hittar inte mitt USB-minne, sa det far tyvarr vanta. Jaha! Annars pagar inte sa mycket intressant har, inte. Idag blir nog en seg, och ganska trakig dag, kanner jag pa mig! Jag ska bara ta det lite lugnt nu, vika lite tvatt, sen aka till gymmet dar jag inte varit speciellt mycket pa senaste tiden. Hmm.. Sen efterat bara hem och forbereda maten till tjejerna, sen hamta dem! Idag ska jag skjutsa Annika & hennes van hem till Sara, for att de ska trana pa en fiol/piano grej de skrivit sjalva, galet duktigt. Sen forsoka aka hem for att de andra tva ska fa lite mat. Stressigt, men hellre det - da gar tiden sa snabbt!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0