Long time, no see

Sorry, jag har inte varit speciellt duktig pa det har. Sitter inte lika ofta vid datorn nu. Mest pga att jag inte kanner for det, hittar pa ungefar lika mycket/lite nufortiden med, bara inte samma lust. Nu ar jag iallafall sjuk & har ju faktiskt all tid i varlden till att sitta har.
Ja, sen jag skrev sist vet jag knappt om nagot speciellt hant. Jo, en grej! Nu ar jag saker pa att jag ska hem i jul!! Blir antagligen nyar ocksa, bade kul & lite synd. Ville ju prova pa hur det ar att fira det i NY, men nu kommer jag ju kunna fira det med nara & kara.
En annan trevlig grej ar att jag kommer otroligt bra overens med tjejerna! De ar supermysa! Fortfarande (mamma & Peter!!!!!) haha. De kommer nog halla sig sa har, har jag en kansla av.
Lilly, 6 aringen, hade sitt fodelsedagskalas igar. Jag som inte matt sa bra de senaste dagarna, madde bara samre. Haha. Men, det var allt kul att vara med pa!
Jag har signat upp for en collegekurs nu! Den heter; American Society & Body image. Handlar typ om vad som klassas vackert eller modernt har i USA jamfort med resten av varlden. Far se vad det ar for nagot. Ar iallafall en weekendkurs i November!
Hosten har kommit nu! Kom pa bara ett par dagar, lite smatt crazy! For en vecka sedan var det 25 grader & solsken. Nu - regn, ca 10 grader & gratt vader! Men hosten ar sa fin har anda, sa jag langtar tills jag far dra pa mig min jacka & ta mig ut med en kaffe i handen. MUMS!
Nu svettas jag otroligt av min feber som inte ar feber, sa jag far nog ta och ga & lagga mig igen.
Uppdatera mig om vad som hander darhemma, tack?! :)
S

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Om allt blir rätt kommer jag innom kort! :D

2009-10-04 @ 07:49:46
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/
Postat av: tessi

ät bajs hahahhöhö

2009-10-04 @ 23:14:26
Postat av: Mamma

Krya på dig gumman...har själv känt mig "helvissen" idag :(! Jag har blivit "tvingad" av chefen att ta ut så mycket semester jag bara kan i år (i o med att jag blev sjukskriven i somras), så...hela höst- o jullovet är jag ledig+lite till...vi kan inte spara alla våra semesterdagar tills nästkommande år, men...när du kommer så är jag iaf ledig :D!

Jag älskar dig <3

2009-10-05 @ 21:26:07
Postat av: Mamma

OBS!

Glömde påminna dig...var försiktig m communities! De är en utmärkt inkörsport för virus etc :(!

2009-10-05 @ 21:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0