Needed a change?

Heeeeej!
Nu har jag precis fargat mitt har, haha! I brist pa annat, typ.. Eller, sa kanske jag behovde en liten forandring! For better or worse - det blev faktiskt ovantat bra! Forra gangen blev det minst sagt misslyckat, men nu sa! Beror nog pa att det naaastan ar samma farg. Ska farga om det med samma farg pa fredag, tror jag, for att fa lite mer power to it!
Idag har varit en ratt sa nice dag! Dock regnigt, som bara den, men annars harlig. Har boxats, traffat bade Emma & Linn, kopt nytt Protein pulver & bars, med 20% rabatt, jobbat en timme mindre (dvs. ca 4 timmar!), lagade goood mat till tjejerna, fick ett finigt sms fran Tessi & nu fargade jag haret! Och vad som vantar ar ett antal avsnitt av Desperate Housewives innan jag ska sova. Harligt varre! Hjalpte nyss Louisa att plugga till ett prov, kanns sa skont att hon vill att jag ska hjalpa henne, eftersom jag garna hjalper till efter "arbetstid". Och Lilly var sa underbart glad att se mig ikvall, studsade upp & ner nar hon skulle saga godnatt. Hon ar for sot!
Jag ar hemma om 58 dagar, forresten! Kanns nice :) Vilket faktiskt betyder - 58 dagar kvar till julafton! Haha.
Imorgon ar min tanke att forsoka att bara ta det lugnt! Ska iallafall inte boxas, utan ga hem & sova efter jag lamnat av tjejerna! Sen far jag se vad som sker, tror inte nagon ar ledig under dagen, sa ska val mest spendera den pa egen hand, darav att jag gar & lagger mig! Kanske, ifall det av en liten chans kan bli fint vader, sa kan jag ju faktiskt ta mig ut pa en laaaang promenad! Ipoden i oronen & joggingskorna pa sitter aldrig fel!
Jag saknar er darhemma! Och mamma, jag vantar spant pa paketet - vad det nu an innehaller!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0