Nu vill jag ha en ny dator!

Goderafton!
Vill sa garna kopa min nya dator jag planerar som nasta stora inkop! Har tankt mig Macbook Pro! Galet nice. Men, fattas fortfarande lite sparpengar, tyvarr. Darav inga bilder, ingenting harifran! Men ar det nagon som vet ifall Macbookarna har kortlasare? Ser inte sa ut, tyvarr. Och i sa fall, vet nagon hur man gor da?
Ikvall sitter jag bara hemma for att jag ska upp vid 6.30 imorgon, pa en lordag & for att jag ar fruktansvart trott! Jag har borjat boxas, sa det suger all energi ur mig! Men det ar galet kul! Sa underbar traning! Har bestamt mig for att kopa ett medlemskap och borja ga dar 3 ganger i veckan, minst! Harliga pass. Blir rent genomvat, haha.
Imorgon blir det forst kora Annika till Swim meet, sen EN FYRATIMMAR LANG KURS (!!) som jag maste ga (har dock 4 timmar nasta lordag ocksa!) som borjar kl 9. Det ar om drinking and driving som endast folk som ska ta nytt korkort har i Connecticut, om man ar over 18 ar. Makes no sense at all. $125, och de ska beratta for mig hur jag ska kora bil? Jag har ju korkort! Kor bil dit, kor hem osv. Galenskaper! Efterat, slutar vid 13, sa ska jag forhoppningsvis traffa Linn, eller trana! Kvallen kanske blir utgang, beroende pa hur jag kanner mig imorgon, har kant mig alldeles for trott pa sistone!
AAAHHH! Forresten, mina DVD boxar som jag bestallde haromveckan, Desperate Housewives sasong 4 & 5 + Gossip Girl sasong 1 & 2, kom igar! Gjorde min vecka, typ... Sa, jag sitter och kollar pa det nu, tog bara en liten paus!
Jag saknar mitt svenska liv, litegrann ibland. Just nu, t.ex. Hade varit sa skont att bara sitta i sitt rum nu, gora sig iordning & sen begett sig till Slagt tillsammans med resterande, det ar ju David Guetta och allt. Kanns inte bra! Ni dansar sakert just nu. Aj! Men, han kommer hit den 27 nov, tror jag det ar. Och da ar jag pa! JAVISST!
Nej, tillbaka till Desperate Housewives & min koffeinfria Diet Coke! Haha.
Sweet dreams <3
S

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Där är ingen kortläsare - men jag för över bilderna med sladd ;)

2009-10-24 @ 10:28:25
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0