En manad & en dag!

Min skapare! Nu har jag varit har mer an en manad. Kanns lite blandat! Jag har kul har, men dagarna ar otroligt lange! Pa gott & ont, antar jag. Jag har ledigt ca 6-7 timmar under dagen (8.30-ca 15.00!), varje dag! Det blir i princip nagra timmar for mycket, da det inte ar nagon annan som jag umgas med som har ledigt varje dag. Men, man ska val inte klaga over att ha det bra, egentligen?!
En annan sak som ar lite negativt ar att jag inte riktigt kanner mig som hemma till 100%! Jag gor det nar jag ar ensam, men only then. Missforsta mig inte, min vardfamilj ar super! Verkligen! Fast, jag har lite svart for det hela att riktigt kanna mig som hemma. Klagerup ar ju mitt hem! Haha. Saknar Klagerup, faktiskt! Inte mycket kvar i halan, men det som finns kvar saknar jag rejalt!
Naja. Till lite mer trevliga saker! Har ar mycket jag alskar ocksa! Friheten. Jag har egen bil, med betald bensin! Jag har mitt privata liv, utan att fa nagra negativa kommentarer - snarare tvartom! Familjen alskar att jag ar upptagen pa min fritid. Det ar sa de vill ha det! Och, jag har traffat manga harliga tjejer, aven fast jag garna skeppat over nagra hemifran ;) Jag har mojligheten att gora i princip vad jag vill, nar jag vill (nastan, i alla fall!). New York ar ju supernara, vart jag egentligen skulle till ikvall/inatt, men har ingen energi! Alla tidiga mornar & gymbesok suger musten ur mig! Ar hela tiden trott. Men, jag gillar rutinerna! Mina dagar ser i princip likadana ut;
- Stiger upp 06.30 (Klockan ringer 06.15 VARJE dag, men upp kommer jag inte direkt... an!)
- Vacker Annika, gor tjejernas luncher & snacks, serverar frukost, klar pa minstingen & borstar hennes har (allt fram till ca 08.15)
- Aker direkt till gymmet efter jag slappt av tjejerna & spenderar ett par timmar dar
- Aker hem & kakar lunch, eller aker till mallet
- Hamtar tjejerna vid 14.45 & 15.15
- Direkt till aktiviteter eller hem & ata middag
- Slutar ca 19-20 & sticker da oftast ivag och traffar nagon/nagra
Sa gar mina dagar till! Precis likadant (med nagra skillnader) varje dag. Jag bade alskar & hatar det pa samma gang. Jag far mycket ut av mina dagar, om jag bara orkar! Dock det mesta ensam.
Ikvall ar det annu en helgkvall. Jag orkar inte sa mycket, inte Britta heller, en goteborgska som bor en bit harifran, sa vi ska motas pa glass! Mums. Men nu ska jag bara ta mig ett glass lask & vanta pa att hon ringer igen! Antar att ni festar desto battre hemma! Keep it up!
S

Kommentarer
Postat av: Tessi

tääääänk om jag bott där, då hade du haft nya saker att göra varje dag!

2009-09-19 @ 20:15:35
Postat av: essi

fett många kommentarer du har! WOW=D

2009-09-23 @ 13:10:13
Postat av: Christin

Verkar som du har det bra där borta. Tycker jag känner igen strukturen på dagarna, men det går fort. Kramar

2009-10-04 @ 22:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0