Hard work work?

Godmorgon, far man val saga! Jag ska iforsig snart ga & lagga mig...
Idag var det tillbaka till att "jobba". Kanns verkligen inte som ett jobb. Har spenderat dagen sa har;
- Forst akte jag & I till Stamford for att skaffa mig ett social security number. Gjort pa 10 min!
- Hem for att spendera lite tid tillsammans med de tva yngsta. Spelade kubb. Dock fick stackars tjejen en pinne i huvudet utav den yngsta, stackare. Valdigt omtyckt present, sa det kanns ju bra :) Och sen at de lunch & darefter akte vi till en park.
- Hem igen, "bytte" barn med mamman, sen akte vi till Bailiwick, ett poolomrade dar tjejerna ocksa spelar tennis. Var dar i nagon/nagra timmar.
- Tillbaka igen, lagade mat, sen slutade vi.
Harlig dag, man ska inte klaga! Sen akte jag & I till Stamford mall. Shoppade bara ett par mjukis shorts, ett par solglasogon & ett par oronhange. Super! Allt fran Forever21, som 75% av min garderob kommer fran, haha!
Fortsatter dagarna sa har, och enklare, vilket jag forstatt, sa lar detta bli riktigt great.
Ikvall sag vi pa Family Guy, en film av serien, eller nat. Riktigt rolig humor ju, undrar varfor jag inte sett mer av det tidigare?
Skickade aven mejl till Peter idag, om att forsoka andra mitt abonnemang hemifran med mitt vanliga nummer, till ett kontantkort & skicka over. Saknar att ha kontakt med er darhemma!
Nu ska jag snart sova, upp nagongang imorgon. Vet inte nar vi borjar. Vi ska ta den yngsta till introduktion i skolan, men vet inte nar, vart & hur. Blir nog runt 10, sa kan val sova till 9 typ!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0