Ikea & lite annat

Ny vecka nu!
Igar var jag iallafall pa IKEA, ca en timme harifran. Det var lite nice, faktiskt! At inte kottbullar faktiskt, var inte sa varst sugen pa det. Handlade dock lite ballerina kex & ett marabou choklad till familjen. Haha, chokladet smallte i bilen tillbaka, var som en vattenpase, typ. Men, kanske smakar gott anda. Kan ju alltid hoppas! Igar var det MTV music awards har i NYC. Vi kom pa oss sjalva hur korkade vi var att vi inte var darinne & kollade pa det, istallet for att sitta hemma i Emma's playroom. Naja, inget att gora at! Den slutade vid halv 12, sa jag ar lite smaseg idag. Kan aven bero pa att jag spenderade hela formiddagen pa gymmet. Galet skont, dock!
I fredags sag jag "Sorority row" pa bio. Helt okej. En skrackfilm! Har den kommit till Sverige an?
Jag marker hur sakta dagarna gar har! Aven om jag gor mycket hela tiden, sa finns det maaaanga timmar per dag som ska spenderas. Nagon som har en ide pa vad jag kan sysselsatta mig med?
Hittade ett par skor igar ocksa! Eller ja, stovlar. Riktigt fina! Ska forsoka ta mig dit imorgon & kopa dem. Hade absolut inga pengar kvar igarkvall, eftersom jag inte fatt min lon. Man tjanar inte direkt storslantar pa ett jobb som detta. Fast - jag har redan fatt lite "lonehojning", om man kan kalla det sa. Sa, det kanns bra!
Ska tvatta klart nu! Har gjort det anda sen jag kom hem. Galet! Och kolla ut vilka tidningar jag ska prenumerera pa! Min aldsta saljer for sin skola, sa tankte jag kunde ta mig en 4-5 st. Kostar ca $15/tidning for ett ar, sa det ar great!
Hor av er, jag saknar er!
S

Kommentarer
Postat av: t

festar du nåt då? borta i usaland..?:)

2009-09-17 @ 00:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0