Once upon a time..

Haha, pa senaste veckan har jag varit ratt upptagen, men anda haft enormt mycket fritid! Jag gor inte sa mycket spannande saker egentligen, mest tranar, umgas med tjejerna & jobbar litegrann. Kanner att jag verkligen trivs har, dock saknar jag Sverige, eller mest dem som finns dar!
Den senaste tiden har jag:
- Varit i New York
- Traffat ett par nya svenska tjejer
- Borjat jobba pa riktigt
Sen var det nog inte mycket mer!
Imorgon vantar dock skrackfilm med Emma. Det ar mums!
Igar trodde jag att jag bara skulle jobba till ca 18, men blev till lite over 21. Mamman fick lite daligt samvete, men vad gjorde det? Jag jobbar sa lite annars. Nannade den minsta, men hon tog hur lang tid som helst pa sig att somna. Sen satte jag mig i soffan darnere & kollade tv. Top (petite) Model har borjat har igen. Det ar tjejer som ar upptill 172 cm! Ganska kul, anda. Allt ar ju sa fokuserat pa langden, men nu sa! Efter det gjorde jag en stark insats att ga och lagga mig i tid. Och vips - jag somnade naaastan direkt! Klockan ringer varje morgon kl 06.15, sa jag behover ju ga och lagga mig i lagom tid iallafall.
Igar at vi lunch har hemma ocksa! Kopte med oss alla ingredienser till Chicken Ceasar sallad! Mums. Vi alla forsoker att inte spendera pengar i onodan. Det gar ratt bra for mig, om jag far saga det sjalv! Har redan sparat $300! Ska forsoka lagga undan atminstone (!!) $200 i manaden, sa man har lite pengar att resa for osv! Dock kommer det nog bli svarare, nar jag val borjar resa & halsa pa vanner. Ska aka till Florida minst en gang, tankte jag. Och sen Saint Mike's dar Abbie & Molly gar!!! Det ska jag forsoka gora ett antal ggr. Men, bortsett fran mat, sa spenderar jag val inte sa mycket pengar. Tror jag! Haha, har inte shoppat sa mycket, faktiskt! Tankte vanta med det ju :)
Ar valdigt glad att jag hittat en grupp tjejer har! Det gor det lattare att vara ifran allt darhemma! Snart kommer jag borja traffa Meg & de andra pa college ocksa, och da kanner man val sig lite mer som "vanligt" igen! Men, som sagt. Jag ska inte klaga!! Jag har det valdigt bra har.
Ni far dock jattegarna skicka saker hit, med saker menar jag typ; brev. Haha. Alskar verkligen att fa egenskrivna brev, inte bara har pa internet! Adressen kan ni fa per mejl :) Mamma skickade ett brev, tog 3 dagar bara att komma fram!
Ah, forresten. Pa sondag ska vi till Ikea! Ska bli harligt & springa runt dar halva dagen! Kanske ata kottbullar? Saknar dock inte svensk mat. An!
Och, vet ni... Justin Timberlake har flyttat till Greenwich!
Men Tessi! Har redan berattat att det inte finns nagot substitut for dig. Aldrig! Aldrig!
S

Kommentarer
Postat av: tessi

har du hittat substitut för mig?!?!?!?!?!?!?! blir jag ledsen i ögat! INTE OKEJ

2009-09-10 @ 21:51:15
Postat av: Evelina Crona

Wow justin timerlake, inte illa sarah. skönt att höra att du har det bra. du är väldigt saknad. puss på dig

2009-09-13 @ 14:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0