Trotter

Ar helt slut! Har varit igang hela dagen kanns det som, samtidigt som jag knappt gjort nagonting.
Borjade med att "forsova mig". Toppen! Dock var det ingen fara. Gjorde mig iordning pa tio minuter, sen rakt ner for att folja med den yngsta till skolan, pa en liten introduktion. Hon kommer ha en riktigt sot & snall larare. Haha, fick se henne for forsta gangen verkligen vara med sina tjejkompisar, kul att se! Barn ar sa gulliga tillsammans. Hon ar en riktigt kramapa!
Sen for vi hemat for att ta det lugnt, och vi lekte lite med lera, som hon satter in i typ mallar. Far se hur de blir! Darefter akte vi till poolstallet och spenderade eftermiddagen. Sa, lite farg har jag allt skaffat ;)
Nu pa kvallen var jag & I och gjorde en pedikyr, och nu ar jag hemma igen. Lugn dag, anda ar jag oerhort trott. Skulle kunna ga & lagga mig nu, kanner jag. Ska dock forsoka kolla lite tv & ata popcorn till middag. Gott! Haha.
Peter ska skicka mitt nummer som kontantkort, sa snart har jag mitt nummer igen, hoppas jag!
Jag saknar er, darhemma. Allihopa. Bla!
Forresten, ingen som vill skicka en dator med fungerande internet? Ha!
S

Kommentarer
Postat av: Tessi svingren från previa

ska kommentera alla dina inlägg från och med nu plus att jag ska skärpa mig litta men att vara inne på fejjan lite mer! ÄLSKAR DIG BAJSKORV PS du luktar väl fortfarande fis? DS

2009-09-04 @ 17:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0