27 April!

Herregud! Snart är april över. APRIL! Det är helt otroligt. Tiden går så snabbt, men så sakta på samma gång. Veckorna försvinner, helg hela tiden. Men månaderna känns sakta, men ändå är det snart maj.
Sen jag kom hem från Mexiko har det inte hänt så värst mycket.. Umgicks lite med Emilia & Matilda nu när de var tillbaka i USA med mig! Men de åkte in till NYC och spenderade dagarna där, men på fredagen åkte jag in & mötte upp dem! Vi åt först på en god sushirestaurang, men en otroligt god förrätt, lätt friterad broccoli & sötpotatis. MUMS!



Efter middagen befann vi oss på deras lilla hotellrum, för att invänta Josefin & Shelby! När de väl var där korkade vi upp & tog en lugn förfest. Runt midnatt drog vi oss mot klubben som vi var på sist och där var det allt skojsigt! Kul att festa med vännerna hemifrån här i NY! Det drog upp stämningen för mig en aning!
Dock var det lite problem då vakterna trodde att min vän Shelby köpte droger av en uteliggare, så hon blev utslängd. Han bara drog fram det rakt där! Ah, gubbe!


Vi träffade upp Rebecca & Kajsa därinne! :)

Lördagen var E & M's sista dag i New York, så den spenderade vi ute i solen, bl.a. i Central Park! Och lite shopping på det, Emilia ville dra sig mot Bloomingdales, så det gjorde vi! Sedan vid 16 var jag tvungen att ta mig tillbaka hemåt, för att sitta barnvakt till mina tjejer tillsammans med morfar!


Så förutom det har det inte hänt speciellt mycket! Har ätit på mitt älskade Diner två dagar i rad, och verkar bli så ikväll med tillsammans med mina små tjejer. Mums, den salladen jag alltid äter där är enormt god!
Idag är min äldsta hemma sjuk, så vi sitter bara här framför varsin dator och har tvn igång. Jag ska snart åka & se om jag kan hyra The Lovely Bones förhoppningsvis har affären den!
Take care,
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0