Nothing but a pretty face

Ännu en dag har gått förbi! Det har varit en halvbra dag idag. Jag började den som vanligt med lite träning. Boxning, som vanligt. Men mot slutet av timmen så kändes det som att jag var nära att drabbas av panikångest. Varför vet jag inte. Känslan bara kröp sig på snabbt som bara den. Jag har aldrig känt något sådant innan. Jag var tvungen att lämna rummet för lite frisk luft. Läskigt, det där! Jag vill inte att det ska hända igen.. obekvämt blev det! Och speciellt när jag inte riktigt kan förstå varför det hände. Visst, jag har en del i mitt huvud som ligger och gror. Men, inte som borde poppa upp sådär?! Usch nej, inget mer sånt!
Annars flöt dagen på. Fick mat serverat på bordet idag! Inte varje dag jag får det. Och inte varje dag det är fläskfilé och ris, tillsammans med en god fruktsallad till efterrätt! Det får jag tacka deras farmor för!
Och jag fick åka & handla lite matvaror idag. Första gången jag har gjort ett lite större inköp. Jag själv köper varor hela tiden, men då till mig själv. Jag har en grej för mataffärer.. Kan tycka att det är kul att gå runt där, och plocka på sig lite allt möjligt! Det är liksom lite lugnande för mig. Och då slinker det ju även ner en del grejer till en själv, men det kan man ju förtjäna, haha!
HAHA! Höll på att glömma en sak! Ikväll när jag körde min 9-åriga L till simningen, så lyssnade vi på betydligt högre musik än vad hon är van vid (jag har dock vant dem vid hyffsat hög musik!), och jag ser under bilfärden hur härligt hon tycker det är med nivån högre. När hon sedan ska lämna bilen vänder hon sig till mig och säger:
"You know what Sarah? I've always looked at those cars with this loud music and thought I wanted to be just like them... and now I am" HAHA! Att återberätta är aldrig lika kul, men herre min skapare vad jag skrattade! Det var så otroligt roligt när hon sa det, och sättet hon sa det på. Hon är så skön!
Nej, nu sitter jag här och känner mig faktiskt trött efter att ha haft Linn & Josefin på lite besök här hemma. Spelade Scrabble & snackade lite, sen for de iväg på en glass på Carvel. Jag (!!) ångrade mig sedan och bestämde mig för att inte följa med och ta en glass. JAG! Lite credit får jag få för det, haha. Fast gud - en glass hade inte suttit fel!
Sov tajm nu! Godnatt,
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0