Oh, sunny day!

Herre min skapare! Dessa dagar här är underbara! Idag var det lite chilly, ca 22 grader! Galet... Igår var det över 30 grader! Helt plötsligt!!
Så idag har jag spenderat i princip hela förmiddagen på stranden. Började med att springa i 40 min, för att sedan möta upp två tjejer och ligga på stranden tills klockan blev närmre 13! Underbart. MEN - sen jag var i Barcelona förra våren, så har mina ögonlock blivit jättekänsliga. Jag brände dem rejält därnere, och nu kvittar det hur mycket jag smörjer in dem, de värker fortfarande av minsta solberöring. Några tips? Speciellt nu inför Mexico. Inte alls bra, för då får jag sola, bada & festa med solglasögonen på! Haha. Nåja! Hellre vara där med solglasögon på hela tiden, än inte där alls!
Åh, jag blir så hysteriskt glad av detta, så det är allt jag vill ha sagt!
Three and one!
S

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gumman! Det var som Peter sa...väldigt svårt o kommentera din blogg eftersom "länken" endast e som ett tunt streck under respektive bloggdag :S! Kan du gå in o kolla i html o kolla under "kommentarer"...det kan vara en liten justering du behöver göra för att få "kommentarer" lite mer synliga?!

Men men...jag lyckades komma in här ;)!

Puss o kram / JAG ÄLSKAR DIG <3

2010-04-10 @ 23:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0