The you you're meant to be!

Godmorgon!
Ny dag idag, som jag tänker göra bättre än gårdagens. Så det så! Går inte in på det, men igår blev jag riktigt irriterad av en grej som hänt, men det ska jag inte tänka på idag. Försöka iallafall..
Så, torsdag! Näst sista jobbdagen i veckan! Och imorgon väntar New York & utgång tillsammans med Matilda & Emilia och några av mina vänner härifrån. Ska bli så kul! Och sen sova hos de på hotellet, och hem på lördag.
Hittade lite kläder igårkväll när jag var iväg med Josefin, från Forever21, så jag ska bara bestämma mig vad jag ska välja att ha på mig! Funderar på ifall jag ska lämna tillbaka det jag inte använder!?

Jag hoppas på beach väder idag!! Först blir det dock presentshoppande, men sen så tänkte jag ta mig en löptur vid stranden, och snälla, snälla - låt mig få ligga och njuta av solen efteråt!


Nåja! Nu börjar jag snart igen, så ska vila huvudet i en minut, sen gå och väcka tjejerna!
Ha en fin dag!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0