This is what I call a Good Friday!

Långfredagen idag, alltså Good Friday här! Och den är good, alldeles för good nästan! Jag kom på igårkväll att min äldsta inte har skola idag, så jag kunde vakna nääästan en timme senare än vanligt (hurra för 07.00!). Och inte nog med det - när jag vaknade imorse, gick jag ner & fick reda på att jag bara behövde jobba som vanligt under morgonen (men vilket visade sig blev att jag inte behövde köra min tjejer ens!) och sen hämta upp dem vid 13.15 och lämna dem hemma! Man kan inte klaga på 2 timmars jobb på en fredag?! Nejnejnej! Åh, underbara långfredag!
Jag åkte iväg & boxades som vanligt. En ny tränare, vilket var kul! Klassen var bra, bättre än de andra jag provat på och inte gillat. Så hans klasser kan jag nog fortsätta gå på! Och sedan bar det hemåt för dusch och skulle egentligen Skypea med Emma, men hon kom aldrig in! Så nu ska jag snart bege mig till Josefin för att hämta upp henne, och sedan åka till mina tjejers skola. Och inte blir det sämre heller när vädret är på topp! 20 grader & strålande solsken.. Så det är shorts & t-shirt idag!! Dagen idag blir shopping med Josefin & Linn, sedan hem till Linn för BBQ som hennes Go Home Party eller något! Ska bli trevligt! Sen får jag se vad som händer, om något händer haha!


Så nu ska jag åka iväg och starta resten av min dag! Hoppas ni har en fin långfredag! :)
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0