Tillbaka till verkligheten?

Välkommen tillbaka, Sarah! Eller något liknande!
Jag har ju varit i Mexico i en vecka, kom hem i söndags. Oj, vilken resa! Inte ett positivt oj, dock! Har redan beklagat mig till en massa folk, så ni vet nog om det redan.. Det var på gång till naturkatastrof i Mexico! Regnet bara föll ner, åskan kom, och ja - vädret var inte alls bra. Vi var glada att vi iallafall fick 6 timmars sol på en vecka! Och det följer till att vi inte kunde göra de aktiviteter vi verkligen ville göra, så som simma med delfiner, åka till grottor etc. Vi gjorde i princip ingenting vi trodde att vi skulle göra. Festandet blev inte speciellt mycket heller, då det inte fanns många ungdomar där, det var rätt dött. När vi satt på restaurangerna var ca 3-4 bord upptagna, det var allt. Och ja, inte blev det mycket mexikansk mat inte heller.. Hard Rock tre kvällar, Hooters en, och Rain Forrest Cafe en! Haha. Nåja, jag åt goda hamburgare åtminstone. Och de är det slut på nu!
Det positiva med resan var självklart att jag var där med Emilia & Matilda, även ifall vi inte var på så gott humör hela tiden, så var det otroligt kul att spendera tid med de! Och det är inte slut med det, utan det väntar en utgång på fredag i New York tillsammans med dem, vilket ska bli skoj. Ser framemot en lyckad utgång!
Får ladda upp lite bilder här, bilderna får beskriva vår resa lite bättre än vad jag nämnt här:










Det var allt jag hade att bjuda på! Haha, jag har ingen aning hur man vänder bilder, så där var några som man får vrida lite på huvudet för.
Nu ska jag sova! Ny dag imorgon! Godnatt,
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0