Valborg!

Glad Valborg (eller hur man säger)!
Vad gör alla ni därhemma idag? Firar på något roligt sätt gör ni säkert!
Idag hade jag kunnat dra mig in till city för att fira Valborg på ett svenskarrangerat ställe! Men nej, alla här jobbar, och jag har ingen lust att dra mig tillbaka till Greenwich kl 5.40 på morgonen, ensam! Så jag får hålla mig hemma! Jag har ändå varit ute rätt mycket på sista tiden, så det gör inte så mycket. Nu återstår det bara att se vad jag kan tänkas hitta på ikväll istället haha! Josefin skulle ut & äta och sedan på bio, men filmen lockar inte så mycket. Så, jag får se! Kanske blir en lugn kväll. Fast det lät väldigt tråkigt! Nåja, det löser väl sig!
Innan jag åkte till Mexiko kom det ett kuvert från organisationen om förlängning. Så det ska jag åtminstone försöka ta upp nu i helgen. Vilket även inkluderar att jag måste ta en till collegekurs. Kommer ta en weekendkurs till, bara för att jag måste! Man måste complete 6 credits, eller vad det är, och jag har bara hälften. Så det får jag ta itu med, för anmälningen ska vara inne innan måndag!
Nu fick jag nyss sms av en vän att hon är utanför! Ska köpa hårfärg & färga hennes hår!
Ha en fin dag!

Så här ser jag ut idag! Haha, intressant, va?


S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0