Change of plans..

Ikväll skulle vara en förlängning på min lugna dag, men så blir inte fallet. J ringde nyss & sa att hon inte skulle jobba ikväll, så vi ska köra in till the city & strosa runt. Har inte varit i New York nu på länge under kvällstid (bortsett från nattid då man varit ute & festat!). Synd att jag hade köpt sushi innan bara, då vi ska käka middag där. Men äh, sushin kan ju räknas som ett mellanmål =) Synd nr 2 är att jag tog en snabb dusch efter träningen - inte duschade jag håret inte, så det får bli en dusch till, sisådär 30 min mellanrum där, ja! Äh, allt är bättre än att alltid bara sitta hemma pga att det inte finns mycket mer att hitta på. Så vi får se vad kvällen bjuder på. Har aldrig kört (i detta fallet - åkt!) in till New York innan! Får se hur det går, haha.
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0