Dessa tidiga mornar...

De håller på att göra mig galen! När jag jobbar ringer min klocka 6.15 (!!), och jag håller på att bli galen på det. Jag vänjer mig inte.. Det har gått ett halvår, och jag blir fortfarande lika frustrerad när jag ska upp!

Godmorgon!
Jag sitter här med lite break på morgonkvisten, haha. Väcker min äldsta 6.40, sen gör allas luncher och så, sen har jag paus till 7.30 då mina yngsta ska upp! Så har lite tid att koppla av hjärnan igen. Den fungerar inte som den ska så här tidigt på dagen! Jag behöver mitt kaffe från bensinstationen, med min käre vän som alltid säger "Good morning dear, how are you?" - han är så otroligt trevlig, faktiskt! Man blir glad bara av att höra allt roligt & positivt han har att säga. Och han brygger nytt kaffe till mig ibland =)
Ska iväg och boxas när jag kommer hem sen, så måste göra mig iordning för det nu! Vi hörs sen!


S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0