Ett tillskott i mitt liv

... igår fick jag min efterlängtade dator! Som förhoppningsvis ska täcka över för min partner in crime, Emma. Har henne här några dagar till, sen flyr hon. Och jag sitter här. Nej, nu ska jag inte vara sådan, jag har Linn såklart! Och Juliana. Och min älskade boxning, som jag kunde spenderat timmar efter timmar, tills det pågått i dagar. Om jag så kunnat. Och inte för att glömma min tjejer.
Nå, nu spårar jag ur. Tillbaka till min dator. Min Mac. Har suttit på deras dator sen jag kom hit, och visst är det inget fel på den, men är otroligt glad över att ha min egen. Nog om datorn, inte så intressant för er som det är för mig, kan jag nog tänka mig!? Haha, måste dock bara nämna att det är aningen störande, då jag har svenskt tangentbord på ett amerikanskt, så t.ex. vad som är ett streck på min dator, är ett frågetecken för mig. Hm. Det får jag nog byta ut när jag väl kommer hem igen...
Jag hade velat skriva att det händer så otroligt mycket häröver, men så är inte fallet. Mina dagar ser nästan likadana ut - allihop. Det som förgyller mina dagar är min boxning, och sedan när jag slutat för kvällen att åka och träffa Emma. Vare sig det är en film, eller vad det än kan tänka sig vara, så har vi alltid det skoj..
Nu nästa vecka har jag lovat mig själv att köra ett litet Boot Camp för mig själv. Allt extra extra måste bort. NU! Eller ja, det kommer ju inte ske, men snart nog. Och att få mer energi & må bättre. Det behöver jag just nu! Med ett skafferi som detta... HAHA! Sen ska jag ju också bli muckelstark av boxningen, är tanken. Och jag funderar på att anmäla mig till ett halvmaraton till sommaren. Hade jag klarat det?
Imorgon ska jag se Dear John! Den med Amanda (....) från Mamma Mia! Oh, den verkar så mysigt bra! Kommer den ut i Sverige med?
Jag ska göra mitt bästa med att göra bloggen aningen mer fascinerande, har ju inte haft några bilder alls på min dator! Men nu är min älskade äntligen kommen, så nu ska jag väl kunna utforska det hela mer.
Sköt om er! För alla vänner & släktingar. Jag saknar er!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0