February 17th

Godmorgon =) För mig iallafall, haha...
Jag ska göra samma rutin idag, fast idag blir det nog som jag tänkt mig.. Först boxning i en timme, sen 10 km löpning! Skön start på dagen.. Boxningen är nog bland det roligaste & härligaste som finns. Enligt mig är det rätt dyrt, då jag betalar mellan 450-500kr per månad, men det är någonting som jag verkligen tycker om, så då kan jag väl påstå att det är värt allt jag betalar för det =) Sen har jag ju mina handskar att ta med mig hem & boxa ner Peter med, haha.
Vaknade sent idag, när klockan ringde 10.45, helt underbart. Det enda som är störande är att de bygger på bensinmacken här bredvid. ÅH! Dunk, slaaaam, dunk. Men jag ska ju ändå iväg härifrån, så det gör ju ingenting nu! Idag blir nog en dag ungefär som igår, jag ska inte göra speciellt mycket. Biblioteket har dock blivit mitt nya place, går jättegärna dit & kollar på böcker, filmer & cd skivor. Ska dit idag och lämna tillbaka alla 10, och låna 10 nya kanske!?
Ha en bra dag, så hörs vi sen!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0