Forever21

Sedan dagen jag hittade Forever21 har jag varit fast. Jag kan inte minnas ifall det var innan mitt High School år, eller om det var på plats. I vilket fall som helst borde det varit år 2007 på ett ungefär. Sedan dess har ca 80% av min garderob bestått av plagg därifrån! Jag vet en del som shoppar där p.g.a. deras billiga priser, och visst håller jag med om att det är ett plus! Det är dock inte den främsta anledningen att jag shoppar just där.. de har allt jag vill ha! Jag behöver inte andra affärer. Självklart kan jag hitta olika plagg i andra affärer, men åker jag till mallet i staden bredvid här, så behöver jag bara gå in på Forever21, därefter är jag fullt nöjd!
Jag kom hem för en timme sedan. Min eftermiddag/tidig kväll spenderades först på gymmet, sprang/joggade/gick 10 km. Otroligt hur mycket längre det låter att skriva 10 km än 1 mil, eller hur?! Efter gymmet bestämde jag mig för att åka till biblioteket och låna hem några (vilket ledde till en massa!) cd-skivor, som jag nu sitter och laddar in i mitt iTunes bibliotek. Får nog ta och lämna tillbaka skivorna imorgon eller övermorgon, då jag tog hem 10 st, bl.a. U2, Tokio Hotel, Ciara & Missy Elliott. De har inte de nyaste skivorna, men absolut okej för att kosta gratis! Så nu när jag är hemma igen sitter jag som nämnt och laddar in de nya skivorna, samtidigt som jag kollar in www.forever21.com, där jag spanar i kläder till Mexiko ... Åh, kommer nog inte kunna få nog av tanken av att jag ska dit! Haha, kommer iallafall visa lite av vad jag lagt i min shopping bag lite senare =)
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0