God morgon, god morgon.

Hade ingen bra natt. Efter att ha sett slutet av filmen, så blev jag bara mer deprimerad. Kändes inte alls bra! Åh, jag tycker inte om när man kan relatera till filmer. Jag mår inget bra av det! Själva filmen i sig var jättebra, men ja... sen låg jag uppe ett par timmar. Så, det blev inte så värst mycket sömn inatt. Får klara mig med de timmar jag fick!

Maj-månad tjejer! Jag åker gääärna till Miami, jag vet dock inte när jag ska kunna boka?! Kommer inte ha några som helst pengar över förrän i slutet av april/början av maj?! Åh! Att pengar alltid ska vara ett problem! Men en au pair lön, är vad det är - en au pair lön! Så, jag får nog lämna det öppet?!
Och Rebecca - du får gärna komma över! Jag ska bara få det bekräftat! =) Alltid kul med besök!
Det är mycket besök som väntar nu!
Februari - tydligen kommer Tess över, jätte kul! Redan denna helgen!
April - Matilda & Emilia
Maj - kanske Rebecca då!
Juni - föräldrarna, om de får dina fingrar ur gumpen
Juli - Mathilda, Britta & Emma. Vi får se till att fixa all planering snart, då! Har en liten plan..
Augusti - Ja, då är mitt år slut! Men förhoppningsvis har Emma stannat tills dess


Och nu väntar jag på att Tessi ska bestämma sig! Vill så gärna att du kommer över, min fina!
Nu måste jag fixa det sista, sen börjar jag igen!
Ha en fin dag!
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0