Good morning, Sarah

Haha, nu är det godmorgon för mig! Har hunnit äta frukost & ringa mitt förra, älskade jobb!! Vill ju så gärna ha det kvar när jag kommer tillbaka, men det blir chefsbyten osv, så chansen minskar för var månad, skulle jag tro. Min chef lät iallafall positiv =) Vore så skönt ifall jag kunde komma tillbaka! Vare sig det är för extrajobb, eller mer! På chefen lät det som att om jag inte ska studera (därav min gamla "position", haha), så finns där ju andra sorts jobb.. Jag hoppas på det bästa!
Nu väntar träning! Löpning tror jag att det blir! Kan ju aldrig hålla vad jag bestämmer mig för ändå, så lär ju se vad jag vill göra när jag väl kommer till gymmet! Efteråt tänkte jag försöka ta mig till Stamford, en stad här bredvid, och handla lite nödvändigheter & lite kul! Tillbaka er tid på kvällen! Vi hörs sen =)
Vad tycker ni om min bild som visas när ni kommer in, förresten?







S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0