Herre min skapare!

AAAAHH! Jag vill bara skrika. Började igår kväll, fortsätter, och spås fortsätta framtill lördag/söndag. Den här snön måste sluta, jag klarar inte det! Det är snart mars, hur kommer det sig att det fortfarande kommer ner 30 cm på en natt? Tjejerna har snow day, så jag har varit hemma hela dagen. Och kommer få sitta hemma resten av hela dagen, den med. AH! Jag vill bara härifrån. NU! Inte sitta här hemma. Min värdpappa tog nyss ungarna ner till lite pulkaåkning. Tur att jag slapp det iallafall, behövde lite break. Visst, då hade jag kommit utanför huset. Men snö är verkligen inte min grej! Nog om det...
... till inget annat nytt! Härligt, va? Åh, jag behöver något nytt snart. Klarar inte av allt detta vanliga. Eller så kanske jag behöver en omstart, ladda upp energin & tänka positivt igen. Jag brukar vara så bra på det, men just nu känns inget kul längre. Känner mig otroligt ensam! Även ifall jag har folk runt omkring mig, och jag vill inte ha det så. Jag trivs inte då!
Ska titta till tvätten nu! Skriver nog mer ikväll, när jag ändå bara sitter inne hahaha!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0