I'm a liar!

Det var en lögn.. har inte lärt mig datorn tillräckligt för att ens kopiera bilder in till ett dokument. Haha, känner mig aningen korkad just nu! Och ensam, för den delen... Är ju ensam hemma här denna vecka, och här sitter jag i min ensamhet. Jag ska inte klaga, jag gillar det faktiskt! Iallafall just nu.. Mysigt!
Här kommer de som bilder iallafall, inte ihopklistrat så där fint som jag vill ha det, haha!
Hittade inga klänningar, förutom den svarta (4).. Det är ju det jag vill ha till Mexiko! Eller ja, linnen tillsammans med shorts är för mig bekvämare, så det kommer jag nog köra på ändå!
Gör som många andra nu när jag inte har mycket annat att göra - svarar på en massa "redan-ställda-frågor";

1. Hur gammal är du om fem år? 24

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Räknas gymmedlemmar? Haha, jag har varit ensam hela dagen!

3. Hur lång är du? 170 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Halva "Friends with money"

5. Vem ringde du senast? På Skype så var det mamma =)

6. Vem ringde dig senast? Mamma här med!

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Godmorgon. Hoppas det går bra att boxas...." var ett väldigt lååångt ett, från Josefine

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms. Av någon anledning har jag aldrig tyckt om att prata i telefon.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Nej, min pappa är tyvärr död. Men, mamma har gift om sig & har levt med min låtsaspappa sen jag var liten och de är fortfarande gifta!

10. När såg du senast din mamma? Den tredje januari! =(

11. Vilken ögonfärg har du? Blå

12. När vaknade du i dag? Hm. Ca 8.20

13. Vilken är din favoritjulsång? Himlen i min famn

14. Vilken är din favoritplats? Platsen spelar mig inte så stor roll, så länge det är tillsammans med någon jag bryr mig om

15. Vilken plats föredrar du minst? Kyrkor, får mig alltid att få lite smått panik & får upp negativa tankar

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis i södra Kalifornien!

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Kommer inte ihåg.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Min konversation med Emma idag!

19. Hur stor är din säng? Perfekt storlek, vet dock inte måtten haha!

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med

22. Hur många kuddar har du i sängen? Fyra

23. Hur många landskap har du bott i? Ett i Sverige!

24. Vilka städer har du bott i? Räknas by också? Haha. Klågerup i så fall, sen Hingham & Greenwich i USA

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor

26. Är du social? Ja, det skulle jag vilja påstå.

27. Vilken är din favoritglass? Carvel's Cookies and Cream & Triple Chocolate Brownie. Finns tyvärr bara här i USA land!

28. Vilken är din favoritefterrätt? Samma svar här =)

29. Tycker du om kinamat? Njae, den fräscha kinamaten i så fall!

30. Tycker du om kaffe? Ja, här i USA. Låter konstigt, men det är sant

31. Vad dricker du till frukost? Vatten & brusvitamin ifall jag har sådan

32. Sover du på någon särskild sida? Det tror jag inte, haha

33. Kan du spela poker? Ja

34. Tycker du om att mysa/kela? Javisst det gör jag allt!

35. Är du en beroendemänniska? Lite halvt

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Mina tjejers pianolärare hahaha

37. Vill du ha barn? Jag tror det. Jag har en rädsla för att någon/något ska ta över mitt liv, så det får mig att tveka lite. Men om jag ska ha barn, vilket jag tror att jag kommer vilja, så vill jag ha två!

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska & lite franska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng tyvärr. Tycker inte om grus på fötterna?!

41. Vad spenderar du helst pengar på? Vänner, familjen och resor

42. Äger du dyrbara smycken? Ja, några stycken

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Desperate Housewives & Gossip Girl, men ser de alltid efter att ha köpt DVD boxarna

44. Kan du rulla med tungan? Nä, har för liten tungsträng för att göra något annorlunda med min tunga, haha

45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj! Vet många roliga, men får säga Emma, för att hon har samma humor som mig =)

46. Sover du med gosedjur? Nej

47. Vad har du för ringsignal? Haha, vet inte

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Tror inte det. Kan ligga några därhemma ifall mamma sparat dem!

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En filt

50. Flirtar du mycket? Det skulle jag inte påstå

51. Kan du byta olja på bilen? Skulle nog kunna ifall jag försökte, men det har jag aldrig

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej

53. Vilken var den senaste boken du läste? Jag läser Millenium triologin nu, är på andra!

54. Läser du dagstidningen? Om rubriker räknas, så ja!

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Ja, "Glamour", "Lucky", "Allure" & "Shape". Tror ingen vet vilja de är dock? Förutom Glamour, då.

56. Dansar du i bilen? Hahahahahaha ja, mot de andra bilarna tillsammans med Emma

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Z100 här i USA

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Antagligen min budget för denna veckan. Deprimerande.

59. När var du i kyrkan senast? Kommer inte ihåg

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Min musiklärare!!

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Över natten bara!

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Min mellersta tjej som jag tar hand om!

63. Vad lyssnar du på just nu? Tvn, haha

64. Har du varit med i tidningen? Ja, den första & bästa gången var i Kvällspostens mitten. Alla hjärtans Dag special med mig & mamma

65. Vad är det konstigaste du ätit? Säkert någonting när jag var liten och inte visste bättre. Eller iförsig, folk säger till mig att det är konstigt att äta ketchup till sallad?

66. Vem såg dig naken senast? Någon på gymmet...

67. Vad är det för färg på din tandborste? Vit & rosa

68. Hur imponerar man på dig? Med att vara äkta!

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Mamma, om jag väljer att ens ringa någon

70. Har du någon piercing? Nej, inte förutom öronen

71. Din största vinst? Att ha kommit över en jobbig period i mitt liv! Vinstmässigt, så rör det sig om ca 1000kr

72. Civilstånd? Singel

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Min mejl och oftast Facebook

74. Är du fåfäng? Nej, inte direkt. Sminkar mig & bryr mig om vad jag har på mig, precis som de flesta andra, men skulle inte kalla mig fåfäng

75. Ångrar du något du gjort? Det gör jag verkligen! Stora beslut i mitt liv som jag inte vill nämna!

76. Hur gammal är din pappa? Han blev 28

77. Vilket är ditt drömjobb? Att starta ett hälsocenter med allt under ett tak, gärna i form utav en Herrgård liknande byggnad

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Resa, plugga på college i USA & bo ensam

79. Vad har du haft för husdjur? Jättemånga! Hundar som jag har nu, katt, kaniner, marsvin, iller, råtta i två veckor osv.

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Jag vet inte vem som vet vad om mig, eller ens vem som läser detta, men... jag har otrolig fotfobi, som dock blivit bättre. Jag är väldigt noga med var jag sätter smutsiga/svettiga etc kroppsdelar. Och hm, jag boxas.

81. Svär du ofta? Nja, tror inte det

82. Sverige när det är som bäst? En sommardag som fortsätter till en bra sommarkväll

83. Kan du åka slalom? Nej, jag har aldrig åkt skidor

84. Vad har du ätit i dag? Gröt, kyckling, English Muffin och yoghurt

85. Vad har du för utbildning? Är inte utbildad, haha

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Ögonen, tror jag

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Just nu en hel del, tyvärr!

88. Vilken är din bästa egenskap? Att jag är snäll och förhoppningsvis en bra vän

89. Vilken är din sämsta egenskap? Jag har väldigt lätt för att bli irriterad, har inget tålamod

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Hitler. Inte för att jag är nazist av något slag, utan för att vad han gjorde var något otroligt. På ett negativt sätt, förstås! Den andra kan jag inte komma på..

91. Saknar du något? Ja, en hel del

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Ja, det tycker jag. Det är ett kul sätt att få ha sin egen dag!

93. Vad gör dig ledsen? När mina nära & kära inte mår bra

94. Vad gör dig glad? När någon gör något speciellt för mig, eller tvärtom. Jag tycker nog mer om att ge någon något, vare sig det är en present eller något jag gör för personen. Det gör mig glad!

95. Har du varit gift eller förlovad? Är rent för ung för det, enligt min åsikt!

96. Vad ska du göra i helgen? Antagligen inte mycket, tyvärr

97. Vad är det knasigaste du gjort? Oj! Finns nog mycket.. Kan inte komma på något just nu. Kanske börjar bli trött på alla dessa frågor? haha

98. Vad har du för laster? Får nästan sätta träning här.. kan aldrig få nog av det!

99. Vem är din förebild? Det var min mormor!

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Kolla lite tv, läsa och sen sova!

 

Oj, vet egentligen inte varför jag fick för mig att spendera 30 min på detta!? Nåja.. för er stackare som läste igenom det - nu kanske ni lärt er ungefär 3 saker om mig, som ni inte visste innan haha!

Snart ska jag sova! Ska upp & boxas imorgon.. Inte förrän kl 12 dock! =) Godnatt!

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0