I'm laaame

Haha, trodde mig kunna fota mina nya kläder, men icke! Batteriet i min kamera är total dött, så får ladda det under natten! Åkte iväg en omgång till, hittade 3 linnen, och en jättesöt klänning!! Perfekt till Mexiko =) Tänkte att jag kanske kunde hitta den på hemsidan, men inte det heller!
Fick ikväll en påminnelse om att Caroline, som jag träffade på Kastrup när jag åkte hit, kommer hit imorgonkväll =) Ska bli så kul, har inte träffat henne sen i augusti, när vi båda kom hit! Och ändå är vi bara en timme ifrån varandra..
Nu sitter jag här i min ensamhet, igen... Hade Josefin (fick tillrättelse på hur hon stavade sitt namn ikväll, haha!) här ett tag efter att vi shoppat, men hon blev trött & åkte hem, haha! Jag ska nog snart försöka mig på att sova.. Har en boot camp boxningsklass att se fram emot imorgon! Även ifall jag blir galen av hur jobbigt & ansträngande det är, så älskar jag att kämpa, svettas & göra något otroligt bra för mig själv!
Godnatt,
S

Kommentarer
Postat av: Rebecca

miss u <3

2010-02-19 @ 21:15:39
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0