Ingen toppendag, inte!

Åh, idag har inte varit en bra dag.. till och från, självklart, men överlag. Började med att jag skulle åka & boxas, med medvetenheten om att den vanlige tränaren nog inte skulle vara där, eftersom han inte var där igår. Blev mindre glatt överraskad av att det var den enda tränaren jag verkligen inte tycker om att ha som instruktör. Det är för lätt träning & han motiverar inte en alls. Men, jag tog mig igenom timmen (minus 5 min!) utan ett leende. Inte kul direkt! Därefter tog jag dock igen det med löpning i 45 min. Haha, tillslut var jag helt ensam på gymmet, förutom personalen. Jag gillar hur litet & personligt gymmet är. Underbara gym!
Sen blev det bara hemåt, men blev inte så bara det, inte. Fick pratat med Emma! =) Skapade iförsig lite längtan efter allt därhemma, men jag försökte tänka på annat. Vilket höll tills dess att det blev lite strul på kvällen... Hade suttit & väntat på "The Y" i en timme, då A plötsligt ser att hon inte har någon baddräkt att simma i. Dels mitt fel, dels hennes. Så, vi får åka hem! Irriterande när S för en gångs skull kommer tidigt (inte menat på något irriterat sätt mot henne, haha) - så har det blivit strul! Så hem om lite snabbt, sen åkte vi 20 min senare, iväg till balett för A. Då blev det som vanligt träning för mig.. 40 min bara! Bättre än inget! Sen hem & duscha, för att sedan bli upphämtad av Josefin för en sallad på mitt favorit diner. Mums.
Idag fick jag ännu en dag utav känsla att jag inte riktigt hör hemma här! Det är inte hemlängtan, utan en förvirrad känsla. Vill så gärna att den försvinner!

Sitter här och lyssnar på lite musik. Händer faktiskt inte så ofta när jag är hemma! Blir mest i bilen. Så just nu är det "With or Without You" med U2! Pga att biblioteket inte har alltför nya cd skivor, så blir det mycket äldre & mysig musik!
Nej, får snart ta & försöka få lite sömn. Fick inte så mycket inatt, så hoppas det blir desto mer inatt.
Jag saknar er!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0