It never turns out the way I plan!

Haha, återigen blev det inte som jag trodde! Åkte till boxningen, genomförde timmen där, men bestämde mig sedan för att springa hälften så långt som jag bestämt där, istället för att åka till mitt andra gym! Det blev som sagt "bara" 5 km, men jag ska åka till gymmet sen, YMCA, och stå på Crosstrainern en timme eller så.. För mig är det så skönt att träna, att jag utan problem gör det ett par gånger om dagen! Hemma hade jag nog inte klarat av det, eftersom livet där innebär aningen mer aktiviteter än här. Jag har otroligt mycket tid över till ingenting. När jag jobbar har jag ca 6 timmar ledigt mitt på dagen.. Så man kan ju räkna ut hur mycket tid jag har över!
Så nu har jag slängt i mig lite gröt, och ska snart till biblioteket, och därefter till gymmet =) Förresten, har blivit fast i "Diet Snapple Green Tea", som boostar metalbolism, och är otroligt god!

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0