Lördagen

Godkväll!
... för mig åtminstone!
Jag kom hem runt 18, från att varit ensam på ett mall här i närheten. Helt okej! Ville inte spendera pengar, så gick bara runt & kollade lite. Blev bara en timmes tid, eller så! Åkte sedan och köpte med mig popcorn hem, och funderade ifall jag skulle köpa med någon middag också, men avstod. När jag kom hem, gick jag upp & la mig och började kolla på Desperate Housewives, när L kom upp 15 min senare, och frågade om jag ville ha middag! Pizza.. Visade sig vara den extremt goda pizzan, med sallad på. Låter inte så gott, möjligtvis, men den är annorlunda & god! Så det blev två slicar av den, och lite Uno, innan jag gick upp till mitt rum igen! Klockan är inte ens nio, och jag är trött. Borde bero på att jag gick upp tidigt idag. Men - jag fick ju sova ett par timmar extra sen. Så, jag vet inte, jag är nog bara utmattad!
Imorgon får jag se vad det blir! Antingen New York, eller åka till Ikea, inget lockar just nu! Men det lär nog ändras tills imorgon =)
Nu ska jag snart sova gott! Först ska jag Skypea med Emma, om hon inte glömt, hahaha!
Glömde fråga om måndagsmorgon, ifall jag kan gå på boxningen. Men det hoppas jag på!
Godnatt,
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0