Lussebullar

Goddagens!
Jag kom hem från träningen, duschade & satt igång en maskin tvätt. Satt här precis med min lunch som bestod av gröt med vaniljyoghurt tillsammans med ett tortilla bröd med rostbiff i! MUMS.
Nu ska jag faktiskt ta och börja med lussebak! Haha, i februari - jag vet! Men, min 9 åring blev helt besatt i lussebullar när vi gjorde dem i julas.. Så min kära mamma fick skicka över lite saffran, då det är ungefär 5 ggr så dyrt här, så har hon tjatat sedan dess. Och jag har liiiite tid över idag, samtidigt som tjejerna inte har någon aktivitet förrän kl 18.30 ikväll, så idag passar perfekt! =) Ska bara se till så att jag inte äter någon, lite onödigt nu när jag är så duktig med allt annat, träning & mat! Och sen är det ju februari? Jag väntar till jul ;)
Så här såg det ut sist vi bakade! Det var när min kära syster var här! Åh, kolla på min 6 årings leende! Får det inte er att le?


Tillbaka till tvätt, bak & verkliga livet!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0