MEXICO, BABY!

Nu är det bokat & klart! Jag kan inte vänta.. Vill dit nu! Åh, Spring Break i Cancun! Så underbart!
Det känns så otroligt skönt just nu att ha något sådant att längta efter.. Jag tror att det är behövligt!
Emilia & Matilda (Dans Göran, haha!) åker med mig... De kommer även hit & hälsar på i samband med Mexico.
Har redan köpt mig en klänning, hittade den igår på Forever21, för $7.99 på Sale. Helt otroligt. Jag har letat efter en liknande klänning i ca 2 år nu, hittar den på Sale! Ibland har man tur =)

Blev lite ändrade planer för dagen! Åkte & boxades imorse, sen åkte jag & handlade lite.. Hem för att ta en Skypedejt med mina föräldrar, samtidigt som jag bokade resan tillsammans med Emilia.. Det tog sin lilla tid, så åt en sen lunch och nu sitter jag här! Pratade även med älskade Evelina. Åh, vad jag saknar dig! Så kul att få prata med dig, och se dig för den delen!
Nu funderar jag på om jag ska ta mig en kopp kaffe (!!) och sedan bege mig till gymmet för min 10km löpning jag planerat att göra, eller om jag bara ska slappa och vänta med gymmet ett par timmar?! Återstår att se, hahaha.
AAAHH! Jag är så exalterad, att det är helt sjukt. Jag vill att det ska vara 12 april nu. Eller nu. NU!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0